:)

:)

.THANKS SUPPORT :)

Sunday, December 19, 2010

. cokelat dan heartbeat :/

Assalamualaikum . Selamat petang asar semuaa :)
19 dis 2o1o . sesudah masuknya waktu asar .

post kali nie nak cakap pasal cokelatt .
memang dah ternyata benar benar tak bohong yang cokelat memang boleh reduce tension .
bukan tension ja , sedih , geram , marah , semua semua laa .
aida rasa dah beberapa minggu , dalam 7 hari aida 3 4 hari deret makan cokelatt ja .
mesti laa sebab marah tension apa semua tauu . 
tapi memang betoii laa , cokelat tuh buat aida release gila gila gilaaa punyaa :)

cokelat nie laa . CLOUD 9 .
aida rasa pakcik mamu kat kedai depan rumah aida kaya daa .
sebab ada tiga hari direct aida makan cokelatt nie sebab tension sangat .
satgi satgi suruh adik pi beli .
ada satu hari , tension sangat adik pi beli 4o bijik .
dalam masa 15 minit dah habes 2o bijik .
memang sampai mama marah marah , cakap jangan tensionn .
so , today aida makan lagii . tataw laa , tak sempat kira berapa bijik .
ikuti kisah seterusnya , anda pasti tahu KENAPA :)

tadi  , bila aida online facebook , aida tengok ada notification message .
so , aida pun bukak . bila aida bukak .
MAKHLUK ALLAH : kalut , sehad ? HAHA ;)
hell yes , terkejut aidaa tengok makhluk Allah ney send message .
dalam hati : apa masalah budak nie ? aku tak kenai hang pun .
lepas tu bila dilihat lihat rupanya ,
dia adalah cousin kepada orang yang tengah ada masalah dgn aida skg .
terus hati memberontak gila gila punya .
so , aida pun tulis status kat facebook :

lepas dia guna kakak , adik pulak maki maki . lepas adik pass kat cousin pulak . 

depa ney memang orang ta berpelajaran kot ?

feedback : two like and 12 comments .
memang aida bengang sangat sangat sangat yang amat , yes i do .

aida pun send message memang biadap dekat si kekasih , lelaki .
memang message kitaorang gaduh gila gila .
cakap aku hang , si kekasih kata aida gadis lembab , bodoh , sewel , bengap .
macam macam lagi , siap PTUIH lagi dekat aida .
memang aida sangat sangat la sedih bila dia meludah .
nampak macam memang aida sampah bagi dia .
tapi aida terima semua tuh macam dia kata kat diri dia sendiri .
kau lagi hina daripada macam mana kau ludah aku .
dia kata aida menyebok hal dia , macam baik sangat ,
memang aida tak tahan tapi Allah kan adaa , S A B A R :)
so , bagi aida lah kan , ayat last aida untuk dia adalah ,
aku tak kisah hang nak kata apa kat aku , sebab aku dah memang kenal kau ,
sebagai seorang yang suka memutarbelitkan keadaan , 
so tak heran la kau nak kata apa .

sekarang serius masalah getting worst , aida memang tak gentar langsung .
status facebook aida meluahkan segalanya :

. aku tak gentar dgn perkataan bengap , bodoh , sewel kau 

sebab aku rasa kau macam cakap dekat diri kau sendiri . HAHA :)

and aida nak kau tawu , aida masih KUAT dan MAMPU melawan kau .
kau tuh manusia , dan aida manusia , yang membezakan kita adalah jantina .
aida tak takutt dengan kau weh . sudah sudah lah kalau salah .
kau suruh aida tanya BF aida DIA TUDUH ka TANYA ?
kalau dia TUDUH ,
 kau takde la mengaku sendiri and takdelah kau takut nak junjung Al Quran , 
betoi ka dak ? lepas tu kau kata dekat aida .
HEY SI GADIS LEMBAB , HANG BACA NI LEKLOK .
PI LA TANYA BF HANG DIA TUDUH KA TANYA ? 
*tak ingat ayat seterusnya , last sekali perkataan ni :
BODOH .
memang nampak sangat kau gentar and tergugat dengan apa yg aida cakap .
so , last sekali kau kata :
sudahlah , malas nak layan hang , boleh gila aku , hang dengan bf hang sama ,
suka sebok hal orang aka jaga tepi kain orang .
jaga bf hang , sewel , salam .

fuhh , memang power gilaa . if aku taw , aku dah awal awal cakap dkat BF aku .
jangan mintak maaf dekat orang tak ikhlas macam kau weh .
kau memang kawan paling hipokrit penah aku jumpaa .
depan depan baik padahal hang tak puas hati lagi kat dia .
especially kat aku . kan ? HAHA . kesian hang .
ingat aku kebulur sangat nak kawan dengan hang ?
sorry nah ? ramai lagi beb :)
so , sudah sudah laa putar belit cerita .
kalau boleh aku tau cita cita kau memang nak jadi pembelit ka ?
or director terkemuka , silakan , aku sokong kau untuk tuh , semoga berjaya .

so , heartbeat , this is the one which i don't want to tell you .
but i feel very uneasy . seriously . I AM SO SORRY .
i text him for about 15 message maybe . i don't saved all the message .
but from here , you can know everythings . if anythings u don't understand ,
u can ask me sayang . I AM SO SORRY AGAIN .
i don't want you to fight with this bitchest . so , SORRY sayang .
i do love you :/

so , apa apa pun korang nak cakap . korang rasa korang kenal DIAM ja .
tak perlu bagitau orang lain , thanks :)
psst : kau taknak aku tulis pasal korang kat blog or facebook ?
kau tulis takpa pulak ? HAHA , sorry eh .
aku bukan manusia lemah nak mengalah dengan kau !
sorry . 

moral value terbaik : 
KAU jatuh lalu TERDIAM ! 
aku BANGGA sebagai seorang yang tak bersalah :)

bye peoples , thanks for all supports ! <3

No comments:

Post a Comment