:)

:)

.THANKS SUPPORT :)

Friday, December 10, 2010

. ku ingat kamu :)

Assalamualaikum, selamat petang semua readers :)


Niat dihati nak pasang dua tapi terlampau sayangkan dia. 
Syaitan durjana berkata kata ''yaya, pasanglah dua''.
Malaikat kata ''jangan2, jadilah seorang yang setiaa''
Mana satu mau ikot? mestilaa yang baik kan? 
Ish, apa yang dibahaskan ini semualah merepek semata mata, rindu heartbeat
tak boleh message dua hari, rasa macam beribu ribu hari, grrr. 
sejak bila jadi jiwang macam ni aida? NO WAY. 
i am a original, i don't need label :))
Form five hostel punya baju tulis tuw laa. Saja ja promote wey. 
Aida pun form five jugak an? 
Actually, tujuan mengupdate tak dapat dikesan *saya bukan detektif, heee. 
So, abaikan. Semakin hari kepetahan menulis, dah mengadu dekat heartbeat, 
heartbeat kata ''cuba aida ingat post post yang lama''. 
Grrr, pengakuan ikhlas sayangs.
Bila heartbeat suruh ingat post lalu , bukan takat ingat post, teringat masa lalu. 
aaaaaaaaa, tidaak mahu laa menghantui saya. 
tau2 saja la hantu kak limah balik dah keluaq *out of topic
dah, kembali ke pangkal jalan. Sebenarnya, 
terasa merindui kawan kawan yang amat sangat, 
bila nak ajak i keluar ney yaw? aduhh, lambat, tak lama nak kahwin dah, heartbeat ajak! :P
sorry sorry. gurauan semata mata, bukan dua mata tiga mata empat mata. 
errr, maaf, sekali lagi keluar tajuk.

Haaaa. story pasal lagu kat belogsepot aida laa. 
Actually, lagu ini hanya baru didengar beberapa jam yang lalu. 
Ini semua kerana aida menghabiskan masa dengan menonton televisyen,
 setelah penat berperang di medan peperiksaan. 
Cerita INDONESIA, yang bertajuk ''sapu lidi, i love you''
Awesome gilaa ceritaaa. Tapi sebentar. Adakah FILZAH turut menonton? 
Sangat mengharap laa. dulu filzah selalu send message suruh tengok cerita indon an filzah an? HAHA. 
Selama dua jam cerita ni berlangsung kat wayang televisyen, 
lagu ney macam tak stop laaaa. Sangat sedaaap, 
jadi dengan semangat waja *tak dapat PLKN, jadi macam ney laaa, 
aida pun duduk depan televisyen, dengan mata yang terang *nak bagitau pakai lens laa, 
mencari siapa yang menyanyi lagu dalam cerita ni, atlast jumpaaaaa jugak. 
So, lepas mendapatkan kebenaran ABANG *filzah, terbaik dari ladang. 
HAHA, aida pun bukak pc, bukak youtube cari. So, amik laa letak at belogsepot.
Sedaaaap ohh lagu dy. Jangan curi pulak, dengaq sudaaah. 
Bagi kat aweks pakwes best yaaaa :)

Nak tengok lirik? INGAT KAMU :)
Apakah ini namanya cinta. 

Begitu membingungkan. 

Aku kini sedang jatuh cinta.

Ku tanyakan mengapa. 
Hatiku resah, hatiku gundah. 
Semuanya jadi serba salah.
Reff :
Aku mau makan, ku ingat kamu.
Aku sedang sedih, juga ku ingat kamu.
Aku sedang bosan, ku ingat kamu.
Oh cinta, inikah bila ku jatuh cinta.
Semua tertawa lihat tingkahku.
Lenyap jadi tak menentu.
Begini salah, begitu pun salah.
Ku tanyakan mengapa.
Hatiku resah, hatiku gundah.
Semuanya jadi serba salah.
Reff 2 :
Aku mau makan, ku ingat kamu.
Aku mau tidur, ku ingat kamu.
Aku mau pergi, ku ingat kamu.
Oh cinta, mengapa semua serba kamu.
Reff 3 :
Aku sedang bingung, ku ingat kamu.
Aku sedang sedih, ku ingat kamu.
Aku sedang bosan, ku ingat kamu.
Oh cinta, inikah bila ku jatuh cinta.
Apakah ini namanya cinta.
Begitu membingungkan.
Haaa, kan dah kata sesuai buat aweks dengan pakwes. 
so, dengan senang hati penuh cinta *wek! 
Aida tujukan lagu ney buat heartbeart tersayangs, encik NAIM
amik laaa lagu ney wat mimpi malam. tau tau? sila hafal dan nyanyikan untuk saya. 
yaa? terima kasihhh. salam~

2 comments:

  1. First, aku turut menonton,
    second, cerita tu tk best sgt sebab aku tk suka hero dgn heroin dia
    third, aku pun minat lagu tu jugak,dulu.
    and forth,jgn la dok kata terbaik dari ladang!

    ReplyDelete
  2. FIRST , thank you , jangkaan aku ta salah .
    SECOND , aku suka , apa aku kesah ? :D
    THIRD, okay , sekarang aku minattt <3 .
    FOURTH , memang terbaik dari ladang !

    ReplyDelete