:)

:)

.THANKS SUPPORT :)

Friday, December 17, 2010

. kekasih oh kekasih :)

Assalamualaikum. Selamat tengahari semuaa :)


oh yes , ceritaa HOT nak diceritakan ney .
ada tiga orang manusia ney kan kan ,
sudah menceroboh hak asasi saya sebagai seorang ''pelanggan'' fb .
HAHA . dia fikir aku takut sama dia ? ngee .
pergaduhan antara sepasang kekasih bersama saya dan heartbeat , oh yes .
best oh , sampai terpaku dibuatnyaa .
oh sayang berdua , kenapa hendak marah kalau tak buat benda tuh ?
orang tanya pun salah , bak kata orang tak bertanya sesat jalan .
ni bukan kes sesat jalan , tapi kes takmau bersangka buruk .
HAHA , woii makcik pakcik , kalau la aku jahat sangat , dah lama aku kutuk amp dua .
yang amp dua bersepak sepah kutuk aku macam macam takpa pulak .
si lelaki , kata aku tak cantik so dia takmau kat aku .
reply balik : HANG INGAT HANG HENSEM ka ?
dia kata lagi , BAGUSLA , HANG COUPLE DENGAN DIA , 
XDAK KREDIT , SURUH JA TOPUP .
reply balik : bitchest , kau baik dengan aku , kau kikis duit aku ,
terbalik pulak , selalunya pisau cukur PEREMPUAN , ini lelaki oh yess , dunia dunia .
dia kata lagi kat heartbeat : HANG NAK BEAR YG DIA BAGI KAT AKU ?
reply balik : hang ingat aku miskin sangat ka ? 
kalau miskin duit takpa , jangan miskin budi bahasa .
macam HANG laa :)
aida tak penah cakap kat ur girlfriend macam tuh , tapi kenapa kau ?
memulakan onar , padan muka , nak kau sedar jaa .

macam macam lagi , bersepah sepah macam sampah kutukan kau dekat aku .
aku tak penah ungkit la . sekarang nieh aku just tanya jaa . it just a QUESTION .
jup , tak paham bahasa melayu , translate : ITU HANYA SEKADAR SOALAN .
SOALAN ya , titik xdak koma koma :)
soalan aida : pegang tangan masa keluaq ? sebab orang kata macam tuh .
lepas tuh naik bengang takmau mau , kalau tak buat COOL BEB .
sebab hang buat laa hang marah takmau mau sampai delete aku dari FB .
kan ? cakap ja laa , jangan la malu malu . ops , kau reti malu ka ? tak kott :)

lepas dah tak selesai lagi masalah , si kekasih mengadu kepada kakaknya .
oh yes , kakaknya ofcourse tua dari aida , saya mudaaaa , BANGGA jugak ah .
dia tulis di status : 

‎eyy gurl ! yg knon2 suci berseri , beware okeyh . kaw xpyaa nk nsht adek aq . 

aq akak dea. aq twu ajr dea. kaw xpyaa nk berlagak pndai sgt. 

kaw sape nan dea ? sengal ~

nak taw feedback dy berapa ? TIGA ja , tidak ku gentar weyh :)))
ada lagi satu status : 

kalau dah budak tuh , budak jugak lah. nak jaga tepi kain orang. 

apa faedah ? insaf2 lah budak. kesian dekat kaw weyh. xlaku sangat agaknya.

feedback : dy LIKE sendiri weyh , give a big clap for her :)
HAHA ! nih buat aida nak gelak guling2 wey , sumpah !

lawak siot la kakak dy , bila dia kata aida kata dekat LITTLE SIS dia .
dia boleh tanya mana aida taw tuh memang little sis dia ?
HAHA ! lalu dengan bangganya , saya reply chat dia :
kak , teknologi dah maju , dekat info fb akak ada tulis nama adik akak .
tersenarai sebagai siblings , apa lagi kak ? 
HAHA ! kesian gila youu . nak taw dia kata apa ?
ayat mengalah and menyerah kalah : 
dah la , tak kuase nak layan budak2 .
jangan sebok pasal orang , bye .

eh, wait , ada lagi laa . status baru youu :

 ish2, pakwe aq segak lagi dr pkwe kaw sengal , pkwe kaw segak kah ? 

kaa sma mcm kaw ? tuh laa. berlagak baek sgt , 

nk kta adek aq byk dosa knon. kaw tuh apa ? kapel tuh xdosa kaa ? 

fikir lah ekk . jgn nk kalutt sgt hal orang lah. 

nk perbtoi dri knon , blahh la weyh.

kalau niat aku bukan sebab nak betolkan diri aku , aku dah lama biaq orang caci adik kau .
sebab aku kenal adik kau la aku tanya , siput sedutt . kesian kau .
apa apa ja kau , lantak laa . no hal punyaa .
adakah kau memerlukan feedback ? oh boleh , silakan :)

HAHA , pergaduhan entah sampai kapan akan berlanjutan weyh .
nanti ada ape ape 'FEEDBACK' aida belogsiput kan eh :)
btw , setakat mengadu kat kakak , belah jauh jauh bhaii .
aku ada abang , nak mengadu jugak ah .
huhuhuuhuhu , menangis , abang , ada kakak tua marah cek .
tuih , tak perlu , satgi tak pasai abang aku melekat ngn dy . mintak simpang .
xmau xmau xmau seribu kali tanya pun :)

ahaha , dia kata aida guris tangan sebab ditolak adik iparnya ? oh hell .
saya mengaku silap saya , sekarang tidak silap lagi , yow !
saya takkan ulang benda tuh sebab saya kenal orang laen jauh bagus dari dia .
nak kenal ka heartbeat saya ? xperlu la , 
satgi melekat fenomena juljul kat heartbeat .
no wayy , sekarang kakaknya pula men - delete saya dari friends .
kenapa ? kerana tak mampu bertahan dengan saya , oh hell yes .
goodbye problems , gua tak salah gua tak gentar :))

pssst : ISSA , korang tak salah pape , SORRY tau ?
btw , FASYAH , sorry for every single things .
aida tak bermaksud nak buat tak baik dekat korang tapi ,
korang marah tak bertempat and attack aida , aida ada harga diri .
so , sudah laa . stop bermusuhan , aida kenal korang bukan dua tiga hari .
hope korang kekal sampai bila bila . salam :)
bye .

No comments:

Post a Comment